مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-23اقتصادي

 اصول معماری و نماهای شهری و ساختمانی زنجان نظام مند شود


رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره راه وشهرسازی استان زنجان گفت: اصول معماری و نماهای شهری و ساختمانی باید نظام مند شود که ناگزیر از نگاه جدی به این مقوله هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره راه وشهرسازی استان زنجان گفت: اصول معماری و نماهای شهری و ساختمانی باید نظام مند شود که ناگزیر از نگاه جدی به این مقوله هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، ابوذر جعفری به دو پروژه مهم شهری در شهر زنجان که توسط اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره راه وشهرسازی استان اجرا می شود اشاره کرد و افزود: در پروژه پیاده راه کوی پونک زنجان طراحی ها انجام شده و مصوبات قانونی لازم هم اخذ شده و گفتنی است پیاده راه کوی پونک در وسعتی به مساحت پنج هکتار اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه جزو پروژه های مشارکتی و مولد سازی اداره کل است و نیاز به اخذ مجوز از سازمان ملی زمین و مسکن دارد تا فراخوان و مناقصه برای مشخص شدن سرمایه گذار انجام شود، تصریح کرد: با تحقق این مهم وارد فاز اجرایی خواهیم شد؛ گفتنی است طرح پیاده راه کوی پونک توسط اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره راه وشهرسازی پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اصول معماری و نماهای شهری و ساختمانی زنجان نظام مند شود

 اصول معماری و نماهای شهری و ساختمانی زنجان نظام مند شود